Ny dag

Ja ännu en dag närmare ;) när jag tänker tillbaka så känner jag mig väldigt lyckligt lottad. För 5-6 år sedan så va jag väldigt olycklig. Jag va deprimerad och väldigt olycklig. Min bästa kompis va min storebror som fortfarande är min klippa i allt en som jag alltid vet finns där oavsett vad som händer. Vi pratar inte varje dag eller träffas inte alls nästan längre men jag vet att han alltid finns där för mig:) Jonas som nu även oxå är min klippa i stormen kom och räddade mig från mig själv kan man säga. Han tog mig från allt å nu har jag ett nytt liv med en ny familj som är underbar;) jag älskar så klart min familj i Åmål och vi har haft våra duster men jag hoppas att i framtiden vi kan komma överens på ett bra sätt, vi ska snart ha ett barn till och då vill jag att dom ska kunna acceptera min familj jag har här ;) om vi sen ska gifta oss så måste dom göra det! Nog om allt gamla snart börjar en ny resa som jag verkligen ser fram emot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0